03:08

Koşu Bandı

|

Bir sabah uyandınız, gaza geldiniz, araştırdınız ettiniz, bir fitness bulup yazıldınız. İş burada bitmiyor tabi. Sporun size sağladığı bütün nimetleri kullanmalısınız. Koşu bandında yürü, koş, bisiklete bin, dambıl kaldır, kürek çek, mekik çek, omuz yap, sıhhat bul, oraya gelen kızlarla muhabbeti kurmaya çalış...

Koşu bandında koşuyorsunuz, yanınızdaki koşu bandında hoş bir bayan da sizle birlikte koşuyor. Nasıl muhabbete girerdiniz?

-Koş koş bitmiyo bu da yahoo.. Bu arada ben Kaasım,.

-Ayh, oyh, uff, öhh, meraba.. Size hava atıcam diye 12 hızla it gibi koşuyodum bilmem farkettiniz mi?! Bi gün beraber koşsak şöle ormanda, siz önden ben arkadan, sonra belki pozisyon değiştiririz, he? ne dersiniz?

-Meraba, ben de aynı yöne koşuyodum. Sizi de koşturiyim mi?

-Her sabah böyle koşarım, fitnessta bi karı gördüm mü coşarım, hele diosa bi de kaşarım, direk affetmem yavşarım...

-Hi! My name's Forest, Forest Gump..

-Siz hiç koşarken işediniz mi?

-Bu bir koşu bandıdır. Aradığınız numeroya ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

-Koştuktan sonra terli terli birer bardak soğuk su içmeye ne dersiniz?

-Küçükken annem hep; "Koşma yavrum terliyceksin" derdi. O zaman bilemezdim ki ilerde bi gün koşmak için para vericeğimi. Böyle dedim diye beni pinti sanmayın sakın, anne kuzusu falan da diilim, bu anlattığım 15 yıl önceydi,. Hay allah.. sıçtım dimi? Tamam ben en iyisi koşmaya devam ediym..

-Meraba, koşarken hoplayan .ötünüzden çok etkilendim. Tanışabilir miyiz?

-Meraba, sizi hep burda görüyorum, bi türlü tanışmak nasip olmadı. Nasılsınız?
-Teşekkürler,siz?
-İyilik noolsun, bi koşuşturmadır gidiyo işte..

-Benim için koşmak sex gibidir. Yavaş başlarım, tempomu arttırırım, arada terlerim, sonra da dururum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe