Cemil İpekçi, geçenlerde yayınlanan bir TV programında cinsel tercihiyle ilgili çarpıcı açıklamalar yapmış ve ailesine nasıl şöbiyet kıvamına geldiğini açıklayışını anlatmış. Ulan cesur adammış vallahi, 19 yaşında ilk cinsel ilişkisinden sonra gitmiş pederin karşısına çatır çatır söylemiş. Peder de olgunluğun gözüne vermiş, "Amaan ben de bişi söyliyceksin sandım." demiş. Böyle baba her gayin başına..

Cemil Abi şanslıymış. Ya baba başka bir tepki verseydi?!

-Baba ben geyim..
-Cemileeee koş koş! Bizim oğlan gaymiş..

-Baba ben geyim..
-Hmmm, şimdi oğlum, benim de yıllardır sana söölemek istediğim bişi vardı. Demek artık zamanı gelmiş.

-Baba ben geyim.
-Geysen geyliğini bil lan zibidi.

-Baba ben geyim.
-Ulan Cemile, dedim ama kaç kere, dogisıtayl yapmayalım die.. İlle de tutturdun dogi de dogi, al sana dogi..

-Baba ben geyim..
-Ben de senin yaşlarında öyle düşünüodum evladım..
-Ee soora nooldu baba?
-Iıı... Hadi yemek hazırlamış annen, yemek yiyelim..

-Baba ben geyim..
-Oh oh, ne güsel.. Sana bi erkekliğe veda partisi yapalım ozaman bu cumartesi..

-Baba ben geyim..
-Geyiksen git ormana burda işin ne..

-Baba ben geyim..
-Gey mi? O ne demek lan? Bey gibi bişi mi yoksa? Beysen ne güsel işte bana ne sölüon, git beyfendi beyfendi otur..

-Baba ben geyim..
-Geyinn guşşan tabi, gençsin, senin de hakkun..

-Baba ben geyim..
-Ne bengayı oğlum..

-Baba ben geyim..
-Hiç babaya bööle şeyler denir mi, top olursun top..
-E baba ben de onu diyorum işte
-Ulan yoksa top değil miydi o laf..

-Baba ben geyim..
-Geysin meysin, Antoni Meysın, Mayk Taysın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe