-Ha ha Haykooooooooo
-Çok Cepkin
-Hep beraber...
------------------------------

-Hıncal Abi, Bülent Korkmaz uzun yıllar Galatasaray'a hizmet eder mi dersin?
-Eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eheh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eheh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh..
-Ne biçim gülüyon be Hıncal Abi. Programın yarısı bööle bitiyo mübarek. 90 dakka koyduk programın adını ama hakem uzatmaları gösterse .ıçtık.
-Eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eheh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh..
-------------------------------

-A a annem bana Dindar Süpriz almııııışş..
-Hayır lan oolum bu Kindar Süprizz,yeni çıkan, hem yumuşak başlı, hem başbakan, hem de eğlenceli, muhalefete acaip laf sokuo..
-Dur bakkala gidip değiştiriyim ozaman..
-Ananı da al git..
-------------------------------

Mevlana'nın ABD'deki oda arkadaşı: Hey ruumiiiii, vatz ap duydddd?
Mevlana C.R.:Ulan yıllarca vatanımızda ismimi saygıyla andılar, uğruma deli divane oldular, geldik elin Amerika'sına, karşılaştığımız muameleye bak.. Dönüyorum yurduma, dönüyorum, dönüyorum, duramıyorum layn, biri beni durdursun...
-------------------------------

Şaban, filmlerinde bi kere de rahatça sevişsin!!
-------------------------------

-Gemlik'e doğru denizi görüceksin sakın şaşırma!
-Ulan Seyit Abi, sen de ne Gemlikliymişsin be, ağzından düşürmüyon bu lafı, ilçe milliyetçiliğinde son noktasın..
-Şaşırdın di mi?
-Neye şaşırdım?
-Denizi görünce; beklemiyodun dimi hiç..
-Evet ortaokuldan beri görmemiştim Deniz'i!! İyi oldu karşılaşmamız..
-Zeytin var bi de..
-Ne zeytini?
-Gemlik zeytini
-Yeşil mi siyah mı?
-İkisi de..
-Doğru diyon, Gemlik'e girince denizden çok zeytinci görüyom ben, "Gemlik'e doğru zeytincileri görüceksin sakın şaşırma" yazsalarmış keşke..
-Senden bu yüzden şair mair olmaz işte..
-Hadi Seyit Abi, yeşiiiiiiiiiiiiiiiiil!!
-Siyaaaaaaaaaaaahh
-En büyüüüüüüükkk
-Gemliiiiiiiiiiiiiiiiik..
-------------------------------

-Frodo'nun karı yüzük de yüzük diye tuttuveemiş, yazık kopile, ayağına giycek ayakkabısı yok, nası alcek yüzüğü..
-Onun emmi vaadı bi dene, bi yüzükten bahsettiydi..
-O yüzük büyülüymüş emmi, o yüzüğü takanın iki yakası bi araya gelmes diyilerdi,.
-Ne büyüsüymüş o ööle, inanma olum böle şeelere, güldürüveecen elalemi gendine.. .iktir et şimdi Frodo'yu da gap bakem Legolas Abi'nden bi yetmişlik, Gandalf'lan Saruman emmilere de haber et, parlatalım be kızan..
-İçirme şu Gandalf'la Saruman'ı emmi, kafayı buluverince bunnaa sapıtıveriyo, orta dünya morta dünya kafa .ikiyolaa gari..
-Eeee, Saruman'ın koyunu soora çıkar oyunu.. Hadi goş git..
-------------------------------

-Ya abi geçen cumaya gittim, camide önümde Frodo vardı, vallaha günaha girecem ama leş gibi kokuyo ayaklar itoğlunun, bi de böle kıllı kıllı, dinden imandan çıkarıyo adamı ya, secdeye varamaz oldum..
-Epilasyon şart..
-------------------------------

-Pippin düşmüş!
-Hani la? Aha işte yerinde..
-Seninki diil olum Pippin yok mu bizim mahalleden, hani şu artizz oğlan,onu diyom, merdivenden düşmüş..

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe