17:59

Lovemark

|

Karşınızdaki insanı kendinize aşık etmenin 3 altın kuralı:

1)Gizem: Bütün vaatlerini açık eden bir ilişkinin ilginç bir tarafı yoktur.

ör:
-Biliyo musun aslında senle ilk buluşmamda amacım seni götürmekti ama sonra senden hoşlanmaya başladım.

(Vaat açık, sonuç tokat)

2)Duyular: Duygulara giden yol duyulardan geçer.

ör:
-Gel gel, allaaşkına kokla bi! Hadi be Arzu, bi kerecik!
-Manyak mısın Erol yaa, ne koklatıyosun .ötünü bana!!

(Duyuları iyi seçmeli)

3)Yakınlık: Karşındakine, onun arzuları ihtiyaca dönüşmeden bilecek kadar yakın olmalısın.

ör:
-Hayatım yaa, canım ne istedi biliyo musun?
-Ha ha haa... Tabi ki biliorum canım benim.. Seni o kadar iyi tanıyorum ki.
-A a! Neymiş o?
-Nasıl beğendin mi? Yeni çıkmış bunlar, boyutlarını kendin belirleyebiliyosun, üstelik bulututlu..
-Hayvan herif, al o vibratörü .ötüne sok!

(Ona yakın olduğunu düşündüğün an, bi de ona sor bakalım, o da sana yakın mı. Yakınlık derecesini iyi anla, iyi kavra, daha başından suyunu çıkarmaya gerek yok.)

1 yorum:

Burak BG Polat dedi ki...

Reklamcılık Vakfında öğretilenleri yaratıcı bir şekilde yorumlanışı.

Yorum Gönder

Subscribe