00:30

Neden?

|

içiyorum sıkıldıkça, uykum gelmedikçe, muhabbet gittikçe de gitmedikçe de
içiyorum sevip de terkedilince, ilişkim bitince, aranıp sorulmayınca
içiyorum maç izleyince, takımım gol yiyince, milli takım tur atlayınca
içiyorum bara gidince, bardan gelince, evde, arkadaşta, sokakta
nedensiz içmek istiyorum ama bir türlü bulamıyorum o nedensizliği
hep bir neden çıkıyor içmek için karşıma

yaşıyorum sıkılsam da sıkılmasam da, uykum gelse de gelmese de, muhabbet gitse de gitmese de
yaşıyorum sevsem de sevmesem de, ilişkim bitse de, aranıp sorulmasam da
yaşıyorum maç izlemesem de, takımım gol yese de, milli takım tur atlamasa da
yaşıyorum bara gitmesem de, dönmesem de, orda, burda, şurda
nedensiz yaşamak istiyorum ama bir türlü yaşayamıyorum nedensizce
hep birileri çıkıyor nedensizce yaşamamı engellemek için karşıma

diyeceğim şudur ki, içmek için bulduğum onca neden
yaşamak için aramadığım ama beni allak bullak eden
iki eylemde de kullandığımız şey beden
güzeldir içmek yaşamanın nedenini düşünmeden
şampuan deyip satarsın koyarsan şoldırsın önüne bir heden

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe