16:38

Pazar Pazarı

|

Bu ses de neyin nesi? Alarm mı yoksa telefonum mu çalıyo? Sağdaki tuş susturuyodu galiba, du gözlerimi açıp bakiym da biri arıyosa ayıp olmasın, yanlışlıkla kapatmiim.

Kaç kere erteledim acaba bu sabah şu telefonun alarmını. Demin biriyle konuştum mu? Kim aramıştı hatırlamıyorum yaf. Neyse sonra arayanlara bakarım. Uyumaya devam ediym en iyisi. Neden alarmı kurmuşum ki. Bu saatte uyanmama gerek yoktu.

Off, sıkıldım bu alarmdam. Uyansam da kurtulsam şu sesi duymaktan. Hiç kurmasaydım kesin bi saat erken uyanırdım. Duydukça bu sesi inadına uyuyorum.

Hassiktir! Saat 2 olmuş. Ulan bi kere de 2'de uyandım diye gurur duyabilsem. Hep kötü hissettiriyo geç uyanmak. Önce uyansaydım nolucaktı ki halbuki. Saatin 2 olduğunu görüp yine "Hassiktir! Saat 2 olmuş." diycektim. Belki artı olarak karnım tok olucaktı şimdi. Duş almayı da ertelerdim kesin, yine bu saatte duş almamış olurdum.

Dur gidiym de poğça felan aliym, şimdi 2 saat kahvaltı hazırlayamıycam. Akşama güzel bişiler yerim.

Geç kalkınca da gün ne çabuk bitiyo. Saat 6 olmuş bile. Farkına varmadım valla, internete takılıp kalmışım. Naaptım ki internette bu saate kadar.

Akşam ne yesem? İnternetten bişiler sölerim, şimdi bişiler hazırlayamıycam. Bi film de patlatırım. Ooohh...

TV'de de bişi yok. İnsan pazar akşamı güzel bişiler koyar yaf. Pazar günü kasvetli diye bana mı öyle geliyo yoksa. Ne yapsam zevkli gelmiyo zaten bugün. Nasıl bişi bu pazar ya, en güzel günlerden biri olması lazım diil mi? Pazartesinin yeni bir başlangıca zorlama hissi yok, Salı ve Çarşamba'nın anlamsızlığından da iyi olması lazım. Perşembe'nin yazılışı güzel en azından, özgürlüğe az kaldı gibi hissedebiliyosun. Cuma-Cumartesi çekişir, 2'sini çok fazla ayıramam. Cumartesi'nin keyfini çıkarabilmem için Cuma'yı iyice bi yaşamam lazım. Ama bu Pazar'da tıkanıyorum. Bişiler eksik ama..

Yatıyim en iyisi, bu boş pazar da bitsin de gelecek pazar yapmıycaklarımı beklemeye başlıyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe