16:39

Plân

|

"Hayat, sen plânlar yapmakla meşgulken başına gelenlerdir" demiş zamanında John Lennon..
O demeyecek de kim diyecek böyle bir lafı tabi.. Kendimizi abimizle bir tutmadan, hangi kafalarda böyle şeyler ürettiğini fazla irdelemeden özümseyelim cümleyi. Özümserken de fazla abartmayalım ki plân yapmak bir sa"plan"tı haline gelmesin.

-Hacııı!! Geçen bi plân yaptım, yeme de yanında yat, içme de kanepesinde uyukla, .ıçma da kabız ol falan filan.. Ya aslında benim için önemli olan bu değil, şimdi bu plânımı uygularken yaşayacaklarım yeter bana. Hayat bu benim için a.q. Plân yapmak sadece aperatif benim için, ana yemeği bekliyorum halâ..

-Aga, geçen bi plân yaptım, biraz lapa olmuş ama fena değildi.

-Ben plân değil de krokiciyim. Hem daha kolay, elle çiziyon hemencecik, daha doğal, ölçek mölçek de yok, ölçüler kaşıkla bardakla.

-Bi planör aldım, artık benim yerime plânları o yapıyo. Tavsiye ederim.

Bu tarz monologlarla karşılaştığınızda; ki umarım karşılaşmassınız ki olasılık da pek düşük zaten; derhal müzikçalarınızda "bi dıls" şarkısı bulun ve dinlemeye başlayın; bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler deyin ve kafanızı liberalleştirin.

1 yorum:

ayssegull dedi ki...

coooook guzel olmus ! aynı ben iste =))
hayat planlar kader gulermıs..

Yorum Gönder

Subscribe